Szolgáltatások

CRD Client Portal Engine

 

Funkciók

 

A CRD Client Portal Engine egy előre definiált szerkezetű portál motor, melyet könnyen és egyszerűen építhetünk be intézményi vagy vállalati weboldalakba. A CRD-Client Portal Engine további hozzáadott értéke, hogy segítségével az ügyfélkapuhoz való csatlakozás gyakorlatilag addicionális fejlesztés nélkül megvalósítható. A rendszer kitesztelten képes a felhasználók azonosítására és viszontazonosítására egyaránt.

A portál nem csak saját felületével használható. Rugalmas felépítésének köszönhetően a design könnyedén áttervezhető, így nem csak az üzleti logika, hanem maga a design tekintetében is beilleszthető más alkalmazásokba.

Főbb funkciók:

  • Normál authentikáció, be- és kijelentkezés
  • Ügyfélkapu authentikáció
  • Elektronikus aláírás kezelő interfész
  • Adatmódosítás
  • Estetek/Ügyek indítása
  • Esetek/Ügyek állapotkezelése
  • Csatolófelületek (meta adatok és csatolt állományok kétirányú átadására)
  • Formok/Adatlapok kezelése

Azonosítás-Biztonsági szintek

Az Ügyfél portál különböző szolgáltatásait több biztonsági körbe soroljuk, melyek ennek megfelelően több különböző jogosultsági szinten vehetők igénybe:

Ügyfél-azonosítás nélkül elérhető teljesen publikus információk, mint pl. a hírek, hivatali nyitvatartási idők, szabályozások, ügyek leírása, stb.

Ügyfélkapu regisztrációhoz, azon keresztül történt belépéshez kötött funkciók, Pl. ügyek indítása, ügy állapotainak lekérdezése

A funkciók határozzák meg, hogy az adott funkció esetében a fentiek közül milyen szintű authentikáció szükséges.

Az ügyfél beléptetésére lehetőség van a portál nyitóoldalán, de az egyes megfelelő azonosításhoz kötött funkciók indítása során is.

Az ügyfélportálon az ügyfelek az adott intézmény különböző ügyeinek leírását találják. Bizonyos ügyekben lehetőségük van ügyindításra, és megtekinthetik az indított ügyeik állapotát.

Ügyfélkapu

Az Ügyfél portálon kizárólag a Miniszterelnöki Hivatal által üzemeltetett Központi Elektronikus Szolgáltató Rendszer (KR) infrastruktúráján szolgáltatott Ügyfélkapu regisztrációs rendszerében nyilvántartott, érvényes és végleges Ügyfélkapu azonosítóval rendelkező ügyfelek jelentkezhetnek be azonosított felhasználóként. Az Ügyfélkapu regisztrációt személyesen az okmányirodákban, illetve hitelesített digitális aláírással rendelkezők esetében a www.magyarorszag.hu Kormányzati Portálon lehet elvégezni, az azonosító és a jelszó kiosztása és nyilvántartása a Miniszterelnöki Hivatal által üzemeltetett regisztrációs rendszer feladata. Az Ügyfélkapu működéséről és használatáról szintén a www.magyarorszag.hu portálon található részletes információ. Az Ügyfél portál és az Ügyfélkapu együttműködéséhez szükséges megállapodásos és infrastrukturális háttér megteremtése, továbbá az Ügyfélkapu szolgáltatások igénybevétele a végfelhasználó feladata.

Ügyfélportál

A rendszer előre meghatározott menüszerkezettel biztosítja az ügyfél számára a megfelelő szolgáltatásokat.

A Bejelentkezés (regisztráció) menü biztosítja az ügyfélkapun keresztüli belépést, a Kijelentkezés a kilépést.

Adatok módosítása

Bejelentkezés után lehetséges módosítani a bejelentkezett felhasználó adatain.

Az ?Adataim szerkesztése" menüpontban módosíthatóak a bejelentkezett ügyfél bizonyos adatai. Nem módosíthatja az ügyfélkapu azonosítót (email) és a viselt nevet.

Az ország, város és közterület típus mezőket választólistából lehet kitölteni.

Az Esetek/Ügyek menüpont segítségével lehet megtekinteni az ügyfél portálon megtalálható ügyeket.

Ezek közül bizonyosakat lehetséges az interneten keresztül elindítani. Ezek külön jelölve vannak, hogy az ügyfél rögtön lássa, mely ügyet tud indítani és melyről tud csak tájékoztatást kapni. Utóbbiakhoz nem szükséges bejelentkezni.

Eset/Ügy adatlap

Egy ügyről az alábbi alap információk tekinthetők meg:

Minden ügyhöz a fenti struktúrát, információkat jelenítjük meg. Ezeket az információkat rendszergazda tölti fel a Flower rendszergazdai felületén.

Az ügyfél itt tájékozódhat az üggyel kapcsolatban ill. letöltheti a kitöltendő űrlapokat. Példa egy űrlapra:

Eset/Ügy indítása

Bizonyos ügyeket lehetséges on-line kezdeményezni. A funkciót csak bejelentkezett felhasználók használhatják. Az indítandó ügyhöz a felhasználó tetszőleges számú fájlt csatolhat. Ezek a csatolmányok általában azok, melyeket a felhasználó az ügy adatlapon a letölthető űrlapok közül letöltött a saját gépére majd megfelelően módosított.

A form elküldése utána a program képes egy idegen rendszernek elküldeni a szükséges adatokat. Ezzel egy időben a program kiírja az ügyfélnek, hogy regisztrálta az adott esetet/ügyet, valamint közli a rendszer a szükséges azonosítót is. Az eset/ügy indítása után egy nyugtázó email-t is küld a rendszer az ügyfélnek.

Eset/Ügy állapotainak lekérdezése

Megfelelően autentikált felhasználó az ügyfél portálon keresztül indított ügyeiről tájékoztatást kaphat az ügyfél portálon keresztül.

Elektronikus aláírás

A CRD Client Portal Engine tartalmaz egy elektronikus aláírás kezelő modult, mely képes elektronikusan aláírt dokumentumok fogadására és felismerésére, valamint kimenő dokumentumok elektronikus aláírására. (Az elektronikus aláíró szoftvert a portál nem tartalmazza)

 

 

Szolgáltatások

1ITC módszertan

A szoftverfejlesztési projektek világában gyakran találkozhatunk olyan komplex projektekkel, amelyek nehézségét nem csak az adja, hogy az ügyféligények a fejlesztés kezdetekor még korántsem határozhatók meg pontosan, hanem projekt korlátozott költségvetése, valamint a szűk határidő is komoly kihívás elé állítja a szállítókat. Az ITC módszertan kitűnő megoldás a problémára. A módszertan az egyes projekteket jól definiált, kezelhető fázisokra bontja. A tervezési és a fejlesztési munka közötti folyamatos visszacsatolások, valamint a minimálisra szűkített dokumentációs igény nagy rugalmasságot ad a fejlesztésnek... 

2Egyedi szoftverfejlesztés

Egyedi szoftverfejlesztési szolgáltatásunk lényege, hogy ügyfeleink részére az igényfelméréstől és a tervezéstől kezdve, a fejlesztésen át a teszteléssel valamint az éles üzembe állítással bezárólag komplex szolgáltatást vagyunk képesek nyújtani. Igény esetén vállaljuk elavult technológiával készült régi alkalmazásai újraírását korszerű vékony-kliens alkalmazásokra. Kollégáink szaktudása mellett a sikereink záloga, hogy kiemelten fontosnak tartjuk fejlesztési projektjeink határidejének valamint költségkeretének betartását.

3Oktatásszervezés

A vidéki régiókban működő vállalatok szakemberei számára, olyan tematikájú képzések, szemináriumok szervezése, melyek jellemzően budapesti nagyobb konfernciákon elérhetőek.

További információkat a Térségi Üzletfejlesztési és Kommunikációs Iroda weboldalán talál.

www.tersegiiroda.hu

Forduljon hozzánk bizalommal!!

 

4CRD Client Portal Engine

A CRD Client Portal Engine egy előre definiált szerkezetű portál motor, melyet könnyen és egyszerűen építhetünk be intézményi vagy vállalati weboldalakba. A CRD-Client Portal Engine további hozzáadott értéke, hogy segítségével az ügyfélkapuhoz való csatlakozás gyakorlatilag addicionális fejlesztés nélkül megvalósítható. A rendszer kitesztelten képes a felhasználók azonosítására és viszontazonosítására egyaránt.

A portál nem csak saját felületével használható. Rugalmas felépítésének köszönhetően a design könnyedén áttervezhető, így nem csak az üzleti logika, hanem maga a design tekintetében is beilleszthető más alkalmazásokba.